心情有如四季

Sunday, November 19, 2006

世界唯一的傻瓜

我不是好人,更不是好情人.
好人我做不到,却又不是坏人.
至于好情人,我不会做-因为还没学会.
我也没移情别恋,更没有一脚搭两船.
只是做不好一个好情人.
不够体贴,赞美的话说得不够,少了安慰,却给了压力.
不够努力,不够珍惜.做了不应该做的.
今天,我了解了一切但还不是个好情人.
学会了珍惜,学会以往不会的.
这是失恋学吗?
还来得及吗?

最后,只剩下世界唯一的傻瓜

2 Comments:

  • be a hao qing ren not u judge urself geh.... but is ur gf or ur fren tells u lol... iz u is a hao qing ren? depent how d guy judge u la... may b for her u not... it means she not suit u lo...u think u r idiot then pls continue la... hehehe... take k la....

    By Anonymous Anonymous, At 10:23 AM  

  • sorry is means i not suit her. not she not suit me ~~hehe
    ya..i will continue think i am idiot.

    By Blogger wAisEnG, At 2:30 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home